If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Термостата е сменен миналата зима. Проблема си го има от както е при мен и с оригиналния и с новият.
Парно имам чак след 25минути (6тия километър).
Термостатът е сменен, но ЕГР-а затапен ли е? Щото ако е затапен, изгорелите газове, които трябва да минават през топлообменника не минават и по този начин не спомагат за по-бързото затопляне на антифриза.
Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части, Alfa Romeo 156 1.9JTD,150 коня.
Термостатът е сменен, но ЕГР-а затапен ли е? Щото ако е затапен, изгорелите газове, които трябва да минават през топлообменника не минават и по този начин не спомагат за по-бързото затопляне на антифриза.
EGR-a е затапен от месец насам т.е. ако е повлияло това е близко до незначинетлно сравнение с преди.
TS-а загрява за минути, да. Особено пред нас има (адски) раздрънкана улица, която освен на първа/втора и полусъединител на друго не мога да я мина, а това спомага още повече за загряването. Докато изляза от улицата и парното блъска топло, след още минута е горещо. Кеф.
JTD-то и като цяло повечето дизели са мъчение за загряването. В града до работа, ако ти е близко - в студеното ще караш Варианта е печка.
На мой познат дизеловото TDI Audi е по същия начин, с нежелание загрява.
Comment